Jó humora van a lelakott, pénzéhes Várkonyi néninek, aki ugyebár hozzáment a közvagyonhoz...

Találtam is pár nagyszerű, a témába vágó kommentárt....

A napokban arról áradozott (pontosabban: hazudozott) ez az undorító, lelakott, másnak már korábban örök (!!!) hűséget esküdő, férjhez járó, pénzéhes némber, hogy a férjének (Gy. k.: a bazaltarcú, 20 szavas szókinccsel rendelkező, elképesztően buta, primitív, közpénztolvaj, stróman Pénztáros Lőrincnek) milyen magas az "érzelmi intelligenciája"...

Kezdjük ott, hogy az IQ teszt az intelligenciát méri, tehát az intelligencia-hányados az értelmi képességeket mutatja, az érzelmi "képességeket" mérni meg ugyebár eleve lehetetlen!

Ezért olyan van, hogy IQ - de olyan nem is létezhet, hogy "EQ".

(Ez szerintem azok találták ki, akik nem túl intelligensek, de azért arra hivatkozhatnak, hogy mélyek az érzelmeik...)

Persze most nem ez a lényeg, csak késztetést éreztem, hogy erre is kitérjek.

Itt egy jó kis cikk erről az erkölcstelen, pénzéhes, piszkos némberről:

https://kuruc.info/r/6/269870/

A legjobb hozzászólásokat kigyűjtöttük:

 - Először is arról, hogy ki számít "qurvának" a közfelfogás szerint:

top_komment_2.jpg

Ehhez kapcsolódva megjegyzem, hogy nálam az is kurva, aki ingyen lakik a palija/párja/férje lakásában/házában!

Én ezt soha nem engedtem meg senkinek, hogy nálam ingyen héderezzen!

Kurvákkal ugyanis nem tárgyalok.

Mindenki lakjon szépen ott, ahol fizet érte!

Vagy úgy, hogy megveszi az adott ingatlant, vagy úgy, hogy bérleti díjat fizet a tulajdonosnak!

Az a nő, aki az esti dugás miatt lakhat más lakásában, az is kurva!!!

Na, akkor menjünk csak tovább! 

Másodszor arról, hogy egy ilyen retket egy -magára valamit is adó - férfi, (mint pl. amilyen én vagyok!) még "bottal sem piszkálná meg"...

...illetve felteszi "Jani" becenevű kommentelő azt a kérdést is, ami engem is rendszeresen foglalkoztat:

Egy ilyen kis országban hogy lehet ennyi undorító, gerinctelen, retkes kurva???

Hogy pl. még egy állami cégnél is szopnak-dugnak a kurvák azért, hogy egy olyan állást betölthessenek diploma nélkül is, amit eleve csak diplomával lehetne betölteni?!?!?!

(Méghozzá: éveken át!)

Ezeket a mai retkes ribancokat senki nem nevelte jó erkölcsre???

Ezeknek nem voltak szülei???

Mindegyik a putrisoron  nőtt fel???

top_komment_1.jpg

Végül egy rövid kommentár arról, hogy mi a véleménye a lelakott, undorító Várkonyi néniről:komment_2.jpg

Na jó, még egy kis ráadás, ami arról szól, hogy nagyon is relatív az, hogy ki az igazi lúzer:

ki_az_igazi_luzer.jpg