A nők aszerint házasodnak, hogy: "Kitől lesz majd jó elválni!?"

Ezer meg ezer példát tudnék hozni erre a "celebek" világából, de most csak egyet mutatok:

Nem-nem! Még véletlenül sem azt a hihetetlenül pénzéhes, számító, rendkívül visszataszító, undorító, gerinctelen perszónát hozom fel példaként, aki hozzáment a magyarországi közvagyonhoz (biztos jókat beszélgetnek: a falusi gázszerelő, meg a diplomás orvos ... mennyi közös témájuk lehet!) - hanem inkább Boris Becker törvényesített kirablását.

Itt egy friss cikk róla:

https://www.blikk.hu/sport/olimpia2021/egyeni/boris-becker-sorozat-nougyek/65n689g

Idézet következik a cikkből (tehát ezt sem én találtam ki!):

„A gyerekek szeme láttára nekem esett, eszelősen ütött, ahol ért, Noah állt közénk. Életem legborzalmasabb napja volt.

Megértettem, hogy ez már nem a házasságunkról, hanem a pénzről szól" – írta életrajzi könyvében egy elfajult vitájukról Becker, akinek 14,4 millió fontja bánta a válást.

„14.4 millió fontja bánta a válást!”

Gyengébbek kedvéért most ezt forintosítom, azaz kiszorzom (416-os árfolyamon):

6 milliárd forintocska!

6 ezerszer egymilló forint.

Ennyit keresett az az undorító, számító, mocskos, gerinctelen, pénzéhes perszóna a válással.

"Hála" a feminista lobbinak, meg az undorító, végletekig elfogult, nőpárti bíróknak!!!

Boris Beckert -a törvényekre hivatkozva- egész egyszerűen kirabolták!

Azért a pénzért ugyanis 100 %-ban ő dolgozott meg!

A felesége legfeljebb annyit tett, hogy esténként szétrakta neki a lábait!

De azért nem jár semmi!

SEMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aki azért bármit (hangsúlyozom: bármit!) elvár "cserébe", azt úgy hívjuk, hogy retkes ringyó!

Az ilyen nőket kényszermunkatáborba kellene zárni életük végéig, hogy a rabolt pénznek valamekkora részéért legalább megdolgozzanak!

Tehát gyakorlatilag minden olyan nőt, aki a válásakor bármennyit is elszedett a férje vagyonából!!!

Az mind-mind csak egy retkes ribanc!

Én meg mentem hányni.

 

KAN ÁSZ