Szia Uram, jogi diploma érdekel? - Avagy: Kezd kiborulni a bili a Végrehajtói Karnál - már többen is előzetesbe kerültek!!! Végre-valahára!!! Éppen itt volt már az ideje!!!

Azonban ez csak a jéghegy csúcsa...

Ami engem illet, én már évek óta írogatom, hogy ez egy velejéig korrupt ország, amit maffiózók vezetnek.

Nem csak itt írtam ezeket le már réges-régen - hanem a Központi Nyomozó Főügyészségnek címzett feljelentéseimben is.

Most kezd kirajzolódni, hogy én milyen jól láttam ezt már évekkel ezelőtt is, és egyáltalán nem túloztam!

Friss hír, hogy előzetesbe vágták a Vh kar vezetőjét, valami Schadl vezetéknevű, rendkívül gyanús alakot és persze jópár másik végrehajtót is - így például a feleségét is.

A vagyonukat is zárolta szerencsére a KNYF.

A korrupciós szálak "természetesen" kormánytagokig vezetnek:

(Hú, de meglepődtem! Ja, nem!)

Valami Völner vezetéknevű, rendkívül gyanús, egyébként állandóan csak ostoba, demagóg monológokat mondogató államtitkár mentelmi jogának a felfüggesztését kérte a Legfőbb Szügyészség.

Nos, ennek a Völner vezetéknevű, jó eséllyel velejéig korrupt politikusbűnözőnek a közvetlen főnöke az a tenyérbeszámóképű, hihetetlenül ellenszenves, magyarul rendesen beszélni sem tudó, Varga vezetéknevű szolga. (Gy. k.: a miniszter szolgát jelent magyarul.) Aki állítólag semmiről sem tudott.

Ha-ha-ha! Jó vicc! Ez mindenkit hülyének néz!

Ezentúl hívjuk akkor "Varga -semmiről sem tudok- Judit"-nak!

Egyébként is: ha tudott róla az a baj, hogy nem jelentette, ha nem tudott róla, akkor meg az a baj, hogy neki fogalma sem volt arról, hogy mit csinált a helyettese HOSSZÚ ÉVEKEN ÁT - a kinevezése óta!

Ezt a Vargát egyébként a  külföldi politikusok csodálattal nézik, mert akkora (6-8 tagú) sleppel közlekedik, mint valami világsztár! A sleppjének minden egyes tagját IS MI fizetjük!

Most pedig mindenki gondolkodjon el és számolja ki, hogy mennyit gürizik egy ilyen semmirekellő csicska eltartásáért! 

Remélem, mindegyik érintett megy a fegyházba egy olyan röpke 15-20 évre!!!

Remélem, mindegyiknek elkobozzák a teljes vagyonát - családtagok, rokonát vagyonát is, és a külföldre mentett vagyont is beleértve!

AZ UGYANIS AZ UTOLSÓ FORINTIG/DOLLÁRIG/EURÓIG A MI PÉNZÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AZ NEKÜNK VISSZAJÁR! 

AMIKOR MEG SIKERÜLT VISSZASZEREZNI A PÉNZÜNKET EZEKTŐL A KORRUPT GAZEMBEREKTŐL, AKKOR MEG AZT AZONNAL SZÉT KELL OSZTANI AZ AUTÓSOK KÖZÖTT!

PÉLDÁUL: MINDENKI, AKINEK A KORRUMPÁLÁSOK IDEJÉN MÁR MEGVOLT AZ AUTÓJA, AZ KAPJON 1000 LITER ÜZEMANYAGRA UTALVÁNYT, AMIT ABBÓL FIZESSENEK NEKIK, AMIT EZEK ELLOPTAK!!!

Azonban ez így is mind-mind édeskevés:

Ahogy Hadházy Ákos országgyűlési képviselő úr is mondta: "Ez csak a jéghegy csúcsa!"

Egy nagyon nagy jéghegy, nagyon pici csúcsa - teszem én hozzá!!!

Pontosabban: most hirtelen fókuszba került a bazi nagy jéghegy tetején lévő sirályszarban tekergő kukac pöcsén lévő pattanás...

Gyűlölöm a végrehajtókat, nem győzöm őket feljelentgetni a vérlázító eljárásaik miatt.

(Amelyek nem ellenem folynak, hanem az én megnyert pereimben megítélt összegek behajtása érdekében! Ezt csak félreértések elkerülése érdekében írtam ide!)

Szerintem a végrehajtók 90-95 %-a köztörvényes bűnöző!

S még  az is lehet, hogy keveset is tippeltem...